
Uszkodzony towar?
Spakuj i zabezpiecz towar, wrzucając paragon lub fakturę do środka.
Jeśli jesteś konsumentem, wspomniany dokument i dane do kontaktu nam wystarczą!

Komenda - ZWROT!
Twój Pupil poczęstował się psiepysznym smaczkiem? Niestety nie możesz go zwrócić lub wymienić.
Pamiętaj, że przyjmujemy tylko kompletny towar.
Jeśli masz taki, daj nam znać wysyłając wiadomość na kontakt@zoosnack.pl, a rozpoczniemy proces reklamacji.

Na miejsce!
Nadaj paczkę na własny koszt i odeślij na adres Salno 30, 86-010 Salno.
Kiedy tylko paczka do nas dotrze, damy głos!

Uwaga, Decyzja!
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
To wystarczający czas, aby Twój Pupil za nami zatęsknił, ale nie tak długi, by o nas zapomniał!
Na pewno się odezwiemy!